Tuesday 3 October 2017

Forex Rpm Indikatoren


Dagens aksjemarked Nyheter amp Analyse Realtid etter timer Pre-Market Nyheter Flash Sitat Sammendrag Sitat Interaktive diagrammer Standardinnstilling Vær oppmerksom på at når du har valgt ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Infiniti har vært et populært valg i GCC det siste tiåret, takket være biler som G3537 sedan og en håndfull sporty SUVer som tilbyr kundene en balanse mellom nødvendig luksus, prisgunstig og krøllete styling som er noe men japansk. Nå åpner de et nytt kapittel ved å introdusere den helt nye Q30 i premium hatchback-markedet. Men den engang ikke-eksisterende segmentet består nå av formidable foes, som BMW 1-serien, Audi A3, Volvo V40 og den populære VW Golf. Også, takket være et strategisk teknisk partnerskap mellom Renault-Nissan og Daimler-gruppen, bruker Q30 underlaget og interiøret fra Mercedes-Benz A-klassen, som også er et kjøretøy som Q30 må kjempe mot salg. Infiniti tilbyr Q30 i tre varianter: Basebilen leveres med en turbo 1,6-liters motor, etterfulgt av en 2.0T Premium og 2.0T Sport. Etter noen dager bak rattet på rekkevidden, har vi ayes og nays aplenty for å dele DESIGN amp AESTHETICS Q30 er en helt ny bil for Infiniti og kaller det en hatchback er litt misvisende. Den litt forhøyede kjørehøyde er hvorfor den plasseres mellom hatchback og crossover, og skaper enda en pseudoklasse kalt aktiv kompakt. Produsenter i dag lager biler som ser ut til å falle i tråd med et bud å overholde - men Infiniti går ut på en lem og tar inn eventyrlystne design. Q30 belyser stemmen til individualitet og kroppslig styling. Hele kjøretøyet er innpakket i kraftig karosseri med så mange bulger og krøller, det er ikke en rett linje på denne maskinen. Infiniti måtte også innovere nye paneldannende prosesser for prosjektet. De skarpe stripene av LED-dagslyslampe (DRL) i frontlykter gir bilen en aggressiv, men likevel lokkende, ansikt det opplyste motivet ekkoeres også i den bakre klyngen. Signatur-dobbeltbue-frontgitteret med krom-omgir er ikke det vanlige slattediet, det er heller ikke den utmattede, sekskantede typen. Hvis du vet noe om mote design, vil du se det ligner det komplekse produktet av en mønsterfremstillingsmetode kalt smocking. Deretter er det de halvmåneformede C-pilene som er så iøynefallende, men på en eller annen måte holder tritt med den samlede kongruensen av designet. Ni forskjellige malingssystemer er tilbudt, men hvis du får et glimt av denne luken i flytende kobber, matchet med sporty 19-tommers legeringer og rektangulære eksostips - begge ferdig i mørk krom - du vil bli solgt. Den mindre søsken rides på en 5 twin-spoke design, men sin 18-tommers størrelse virker ikke min estetiske smakløk. Med Q30 har Infiniti skapt en unik og svært ønskelig bakluke som uten tvil er den flotteste bilen de lager. Det trumper også sin konkurranse - blant annet motparten, A-klassen - når det gjelder bremseklage. Takket være rimelig store døråpninger er inngang og utgang uanstrengt. Hytta foran har rikelig med plass, men med tre voksne på baksiden kan klaustrofobi være en del av samtalen. Det er først når du går inn i hytta som du ser biprodukter fra det tekniske partnerskapet - starter med nøkkelfob, som er nesten en kopi, bortsett fra badging. Dashbordet bærer Infiniti-esque arkitektur, men en nærmere titt avslører mange trimmer som har blitt pilfered fra den tyske hatchbacken. Den flatbunnede 3-spoke styringen, for eksempel, er lånt, og så er multifunksjonsknappene som går på eikene og indikatoren stenger. Kraftvinduet og setejusteringene som finnes på dørpanelene, knappene og knappene på midtkonsollen, og til og med pint-storskiftehåndtaket - alle har blitt løftet direkte fra sin tyske motpart. For å oppskalere luksusen har Infiniti drapt nesten alle overflater, inkludert de på instrumentbrettet, med dobbeltsømmet skinn. De har også smakfullt tilsatt satinfinish trims rundt de asymmetriske luftventilene og biter av piano sorte trims overalt for å få opp kabinen. Likevel mangler arkitektur fortryllelse, sammenlignet med biler som A-klassen. Den ergonomiske kvotienten er imidlertid generelt høy med et stort, lett tilgjengelig bryterutstyr med lesbar lettering og god oppbevaringsplass. Ikke alt har en tysk opprinnelse eller tilbøyelighet her, det er en jevn bit av japansk teknologi og kjennskap også - som null gravity seter, presentert i Nissan-modeller, designet for å gi maksimal ryggstøtte og redusere press på muskler. Id garanterer også sitt komfort . I toppmodellen har du seter innpakket i nappa skinn. Plassert i bindestrek er Infiniti InTouch infotainment-skjermen. Visningsstørrelsen er fin, og berøringsfølsomheten er rimelig, men skjermen kan være nærmere fingertuppene. Alle skjermalternativer kan navigeres via en Infiniti-stil roterende kontroller. POWERTRAIN amp PERFORMANCE De tekniske partnerskapets aksjer fordeler også under panseret. Basebilen kommer med en muligens nyttig turboladet 1,6-liters motor, men høyere rangene er utstyrt med en Direkte Injeksjon, turboladet 2,0 liters inline 4-sylindret motor, bare fordi det er en japansk bil, det selger seg kort i forhold til A-klasse, når det gjelder effektutganger. Ved 5.500 o / min, gjør motoren 208 bhp og setter ut 350 Nm vridning ved vevet mellom 1200-4000 o / min. Tilkobling av vevet til propellakselen er en 7-trinns dobbeltkobling. På våre generelle løp om byen fant vi at fjæringen ikke absorberer vibrasjonene som kommer fra veivulger, noe som gjør Q30-røret usannsynlig. Det kan ha å gjøre med sportsfjæringen som ble utstyrt med, noe som reduserer kjørehøyde med 15 mm og gjør fjæringen stiv med 7 prosent. Kanskje de mindre variantene går bedre med det vanlige oppsettet for oppheng. Den andre biten som bidrar til hyttekomfort er støy eller mangel på den i henhold til Infiniti, takket være aktiv støyavbestilling og bedre kabinisolasjon, er Q30 10 prosent roligere enn konkurrentene. Hvis du får muligheten til å skru ned en tom asfaltstrækning, forstår du styrken til denne motoren. Det er rikelig med makt som skal utnyttes - nok til å konkurrere med Golf GTI. Den 7-speeder doble koblingen tar en stund å sparke noen få gir, og det er turbolaget, men hvis du holder potten på koking (ingenting som Sport-modusen ikke kan fikse), det er masse moro å bli hatt. I Q30 er det ganske enkelt å zigzag rundt trafikken og fullføre en 3-punkts sving takket være den 11,4 m svingende diameteren. Når det skubbes hardt, viser Q30 litt kropp, men den forhjulspolede AWD er fast og gir kroppens styrke til å følge hvilken retning du svinger på forhjulene. Sport-modellen har fordeler fra brembo-baserte bremser, med store 320 mm ventilerte plater foran og 295 mm plater på baksiden. Ganske uvanlig har Infiniti valgt å gå med en enkelt stempel-flytende tykkelse i begge ender. Likevel er bremsingen rimelig sterk og konsistent. Går av produsentens bøker, skiller nesten ingenting effektiviteten til 1.6T og 2.0T, som er henholdsvis 5.9L100km og 6L100km. Vår 2.0T testbil - som ble utsatt for det meste avslappet kjøring med få testosteronstimulerte øyeblikk - til vår overraskelse, returnerte litt dårlige økonomi figurer på 15L100km - miles unna selskapets krav. Vi tilskriver dette til behovet for en mandattjeneste eller et annet teknisk problem knyttet til denne testbilen. FUNKSJONER FUNKTIONALITET I underholdningsbransjen får basebilen et lydsystem med 6 høyttalere. 2.0T-modellene leveres med et mer vokal 10-talers Bose lydsystem, og ved hjelp av to USB-porter, Bluetooth og et musikkbibliotek, kan du stille dine passasjerer på musikk for å appease eller irritere dem. Navigasjonssystemet er ikke banebrytende, når det gjelder grafikk, men det gir en 2D-oversikt eller et 3D-fugleperspektiv. Hatchbacks har lenge vært forbundet med romlig brukbarhet og Q30 er ikke en skuffelse. Løfteåpningen åpner opp til en 430 liters støvel, som er like mye som mid-size sedans tilbyr. Ved å legge ned de splittede seterne, kan du også legge til rette for små møbler eller en syklus. Infinitis katalog gir deg muligheten til å utstyre den med et lastbærernett eller en koffert arrangør. Nissans luksusarm kan ikke være i forkant med sikkerhetsteknologier, men de tilbyr mange funksjoner for å holde deg trygg. Syv airbags, to-trinns front, sidekollisjon og takmonterte gardin og knelåskoffer vil bidra til å redusere støt. Q30 er i stand til å parkere seg trygt ved å trykke på en knapp. Du kan også bruke 12 sensorer og Around View Monitor som får strømmen fra fire forskjellige kameraer til å gjøre det selv. Trafikkmeldingsgjenkjenning kan lese regulerte motorveiledningshastigheter. Varselvarsling advarsler deg om du nærmer deg en bil raskere enn du burde, Lane Departure Warning overvåker lane markeringer og advarer deg hørbart og fysisk gjennom rattvibrasjoner, og Intelligent Cruise Control anbefales på det sterkeste for de som hyppige motorveiene. VERDICT Hvis du er en eksklusiv bybo som ønsker å finne en stor hatchback med bodacious styling, en som er primet med brukbar kraft og engasjerende chassisdynamikk til en rimelig pris, vil 2016 Infiniti Q30 snakke volumer til lommeboken din og sjelen. Ridekvalitet og drivstofføkonomi som tilbys er ikke ideell, men de er ikke avtale-breakers heller. wkndkhaleejtimes

No comments:

Post a Comment