Friday 17 November 2017

1m Forex


Scalping system 7 (Great GBPJPY 1M scalping strategi) Skrevet av Chelo 24. november 2007 - 15:39. Så her er en strategi jeg har forsøkt å trene fot den siste måneden, og jeg synes å bli bedre på det. Hva ville vært veldig fint, er hvis noen kan hjelpe meg med å stille det litt mer. Valuta: GBPJPY eller USDJPY (selv om jeg bruker det hovedsakelig på gbpjpy: Tidsramme: 1M, 5M, 15M Indikatorer: 3 sett med bollinger band: 1) Periode 50. Avvik 2 (RØD) 2) Periode 50. Avvik 3 (oransje) 3 ) Periode 50. Avvik 4 (Gul) (Malen for denne bollinger-bandet kan lastes ned fra dette innlegget) Når du har lastet inn malen, vil du legge merke til de tre settene med bollinger-bånd. Nå vil prisen hele tiden variere mellom disse linjene. Når prisen krysser det øvre røde bandet. Minst halvveis til oransjebåndet (hvis det kommer til det gule bandet er bedre, men ikke som vanlig), så vil prisen ha en tendens til å gå tilbake til midten av bollinger-bandene, og du tjener dette til å skape det. Kjøp strategi, det er det samme som å selge, forskjellen er at vi vil vente på at prisen skal variere mellom de nedre røde og gule bandene, og handle omsporing mot senteret. Tips: Ikke handle på varierende eller rolige markeder, ikke handle tidligere til pressemeldinger. Gå for 5 til 10 pips. Flott system for handel mellom åpningen av London-økten og avslutningen av Japans økt. Stop Loss: Siden denne strategien krever at du ser på skjermen (husk at dette er 1M tidsrammen) Jeg har en tendens til å ha to slags stopp: tidsbasert og tapbasert. Tidsbasert: Prøv å finne ut hvor lang tid det tar markedet å komme i den forventede retningen din, hvis tiden du planlegger allerede er forfalsket, og lukk bestillingen. Ikke noe poeng på å vente på tap. Stop Loss: Siden du handler en veldig stram tidsramme, bør stoppene dine også være veldig veldig stramme. Noen ganger vil du dra nytte av en 3 minutters handel, og du vil ikke kunne sette en riktig SL. Så stoppene dine vil bli gitt til deg av pengestyringssystemet. Det jeg vil gjerne gjøre er å studere å legge til eller ikke noen ekstra indikatorer. Jeg legger til resultatene fra min forrige uke 102 fortjeneste, 80 av lønnsomme handler. Eventuell hjelp er velkommen. Malen er vedlagt som Rar-fil og går i mappen Maler i MT4-katalogen. Skrevet av Chelo 26. november 2007 - 16:20. Noe jeg glemte å nevne om denne strategien. Legg merke til at strategien nevner tre tidsrammer: 1m 5M og 15M. Selv om du vil handle denne strategien på 1M time frmae, bruk de andre to for å sikre at du ikke er trading mot en sterkere trend. Vær også oppmerksom på viktige ressupport nivåer, og forvent ikke at prisen skal hoppe rett til det første bandet så snart det berører det, det tar tid å ta seg av. Veldig viktig å demo handel denne, slik at du kan få følelsen av paret og hvordan den oppfører seg i en så liten tidsramme, kan det være vanskelig. Skrevet av Ele 28. november 2007 - 22:07. Utrolig system, vil du fortelle meg hvor lenge du har testet det, hva er gjennomsnittlig fortjeneste for en uke, bare trading GBPJPY Skrevet av Ele 29. november 2007 - 05:17. kjære Chelo, jeg fant 50,2 kanskje større, hva med 40,2 vil være det samme Jeg lurer på noe trendy marked er risikabelt for systemet. Så vil du fortelle meg hvordan du unngår en slik risiko Innlevert av Chelo 29. november 2007 - 22:25. Takk for at du tar interesse for denne strategien. Jeg har testet den i ca to måneder nå, og den første var en komplett katastrofe, til jeg fikk vite hvordan paret oppfører seg i en så liten tidsramme, det tar mange timer med observasjon. hvordan unngår jeg risikoen for et trendy marked. ved å scalping trenden, hvis du sjekker den detaljerte utsagnet som jeg postet, vil du legge merke til at 80 er korte stillinger, fordi jeg var scalping ned trenden. Når det er en trend, hopper prisen vanligvis ut av midtlinjen til Bollinger-bandene i retning av trenden. Om gjennomsnittlig fortjeneste: Det er ingen, gjennomsnittlig fortjeneste vil bli gitt av dine penger og risikostyring, fortjeneste mål osv. Jeg tror at noen som kan gjøre en konsekvent 20 i måneden, bør være mer enn glade. Noen andre tips: Jeg finner mandager for å være en svært komplisert dag for å handle denne strategien, må du alltid sjekke res og støtte nivåer på større tidsrammer. og adlyd dem En av de største risikoen for scalping-strategier er over-trading. Som du kan se på erklæringen trakk jeg 102 på en uke, men det var bare å presse det, og teste strategien, det burde ikke være ditt ukentlige mål, for hvis det er tilfelle, er du sikker på å blåse din konto i ingen tid. Test det, test det igjen, test det litt mer, og det vil fortsatt ikke være idiotsikkert. Jeg skal teste hvordan 40,2-innstillingen fungerer, og jeg forteller deg mine resultater. Best av lucks og takk for forslaget. Chelo Skrevet av Edward Revy 4. desember 2007 - 13:50. Hei alle, Her er min observasjon. Jeg fant ingen indikatorer enda å foreslå, men jeg testet forskjellige Bollinger Bands innstillinger og så på Eles forslag og fikk neste: Setup: GBPJPY 1 min BB (200, 2, -2) BB (200, 3, -3) Fjern mellomlinjen på Bollinger Bands eller gjør den usynlig. I stedet for denne linjen vil vi bruke EMA 100. (Jeg har også prøvd EMA 200 for dette formålet, men endelig stoppet på EMA 100) Inn - og utgangsregler er uten endringer. Bruk 100 EMA for utganger eller gå for 5-10 pips per handel. Ser ut til å være ganske nøyaktig. Jeg kommer til å forlate dette oppsettet på min bakgrunnsdiagrammer, og hvis jeg finner flere interessante tilnærminger eller noen indikatorer å legge til, vil jeg gjerne gi mine kommentarer. Med vennlig hilsen Edward. Skrevet av Bruker den 5. desember 2007 - 03:34. kjære herrer, jeg prøver denne strategien, men jeg står overfor et stort problem noen ganger lyset når det bryter bollinger-bandet nedre linjen for eksempel, og jeg legger kjøpsordre etter at prisen for neste lys ikke går opp, fortsetter å gå ned i lyset Ikke lukk ut siden av linjen, og laget et stort antall pips. hvordan kan vi unngå denne suituation eller er det filter tofilter er falskt signal venter på ditt svar med vennlig hilsen, Scalping Strategy 1M - Anbefalt GBPJPY Jeg fant denne strategien, og jeg laget noen regler for det og legg til en ekstra indikator. Vennligst sjekk ut hva du synes om det. Diagrammer. MT4-plattform (eller annen) tidsramme. 1M Par. Alle par (Anbefalt GBPJPY) Indikator. Flytende gjennomsnittsindikator. Daglige pivotpoeng 1. Åpne hvilket som helst par og bytt til 1M tidsramme. 2. Velg Moving Average Indicator og angi følgende innstilling a) Periode. 200 b) Skift. 0 c) MA Metode. Enkel d) Påfør på. Lukk e) Stil. Blå (tykk linje) 1. Se på den blå MA og forberede seg på å handle når prisen HIT CROSSED den blå MA. 2. Skriv inn LONG når prisen er over den blå MA. 3. Skriv inn KORT når prisen er under den blå MA. 4. Still STOPPSTOPP på tidligere HØY forrige LOW. 5. Sett TP 15 til 25 pips eller mer (anbefales kun for GBPJPY). 6. Og don8217t får noen stillinger mot 1H eller 4H trenden. Vedlagt finner du malen for MT4 og indikatoren for daglige svingpunkter. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Jeg fant denne strategien, og jeg laget noen regler for det og legg til en ekstra indikator. Vennligst sjekk ut hva du synes om det. Diagrammer. MT4-plattform (eller annen) tidsramme. 1M Par. Alle par (Anbefalt GBPJPY) Indikator. Flytende gjennomsnittsindikator. Daglige pivotpoeng 1. Åpne hvilket som helst par og bytt til 1M tidsramme. 2. Velg Moving Average Indicator og angi følgende innstilling a) Periode. 200 b) Skift. 0 c) MA Metode. Enkel d) Påfør på. Lukk e) Stil. Blå (tykk linje) Ser et interessant og enkelt system. Bruker du det samme systemet om 1 time eller 4 timer for å bestemme trenden. For hvor lenge bruker du dette og hvor mange handler du får daglig. Takk for at du sendte et så enkelt scalping-system. Ja, dette systemet ser interessant ut. 200MA ser alltid interessant ut, men jeg har noen spørsmål. 1. Forsøkte du å bruke EMA i stedet for SMA 2. Hva er timene med handel Fordi i noen timer kan spredning være større hva som har stor betydning når vi bruker 1M tidsramme. Jeg tror London-sesjonen ville være den beste. 3. prøvde du å bruke større tidsramme (5M, 15M) 4. Reachjj spurte og jeg vil også vite hvordan vi kan fortelle hvilken trend vi har på 1H og 4H. Bruker vi også 200MA eller noe annet Hva om det virker flatt 5. Hva er de daglige svingpunktene for. Så først av jeg liker den enkle og jeg tror på det fordi det enkle er bra. 1. EMA og SMA er nesten det samme. Prøv å bruke EMA 233 og du vil se at det er nesten det samme med 200SMA. Jeg velger SMA 200 fordi den er mest brukt av mange handelsfolk. 2. Jeg bor i Albania og tester den på Europas tid. Så jeg tror London sesjon vil være bra. 3. Yep jeg prøver det bare for å finne trenden nei til å ta noen posisjon, da du ser denne strategien, er den bare for 1M TF. 4. For å finne trenden bruker jeg vanligvis 2 EMA, 55 og 89 på 1H. Det hjelper meg mye. 5. Og endelig bruker jeg Pivot for resultatmål EX. hvis start fra S2 og trenden er det opp min TP jeg er S1. (10-15 pips før den). Beklager folkens for min engelsk, men det er ikke morsmålet mitt. Lykke til for alle Trade bare det jeg ser Det er et grunnleggende swing trading system: Sjekk trenden på høyere tidsrammer, og handlet når prisen (eller rask MA i noen versjoner) krysser langsom MA. Det kan være svært lønnsomt til prisen ligger flatt og begynner å bevege seg opp og ned over den langsomme MA, noe som forårsaker gjentatte whipsaw-tap. De fleste handelsfolk som bruker denne typen system, legger til en slags filter for å unngå disse farlige situasjonene, for eksempel en skråning på 200 MA (hvis skråningen er for nær 0, ikke handle). Har du noen planer for denne typen filter Ja, dette er sant. Jeg bruker det samme, følg trenden og gjør det så enkelt som mulig. Ja, jeg jobber med å filtrere noen falske signaler, og jeg vil poste veldig snart. Vedlagt vil du finne noen resultater fra denne strategien. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Jeg vet ikke hvor er innlegget mitt jeg skrev for 2 timer siden. Kanskje det var for mange lenker. Uansett, for å spesifisere trenden vi kunne bruke ADX eller tilbøyelighet til SMA200 og det faktum at lysene er under eller over det. Ved hjelp av ADX kan vi forsøke å spesifisere strengens trend også. Er du enig med meg TRFoti Jeg vil sjekke det ut på fritiden min med noen enkle EA. Med mindre noen har den andre ideen ADX, er det min favorittindikator, men ikke for 1M tidsramme. Jeg bruker det vanligvis på 30 min malm 1h det kan se en sterk trend. Jeg tenkte å legge til 50 SMA og 100SMA til denne strategien for mer tydelig oppføring og filtrere noen falske signaler. Handle bare det jeg ser1 Min Easy Forex Scalping Strategi Forex scalping doesn8217t trenger å være komplisert i det hele tatt. Jeg har utviklet en veldig enkel strategi med grunnleggende indikatorer som kan brukes til lavspread valutapar. Vennligst bruk den bare på 1 min trading diagrammer. Indikatorer: 12 eksponentielt glidende gjennomsnitt, 26 eksponensielt glidende gjennomsnitt, 55 enkelt glidende gjennomsnitt Tidslinje (r): 1 min diagrammer Handelssessioner: London-sesjon, US-sesjon Valutapar: Lavspread (EURUSD, USDJPY) USDJPY 1 Min diagram Eksempel 12 EMA krysser opp 26 EMA og 55 EMA nedenfra. Åpne kjøpsposisjon. Sett beskyttelsesstopp under den siste svingenivå. Avslutt handel for 9 til 15 pips fortjeneste. Amerikanske dollarJapanese Yen-diagram over viser oss et eksempel på kjøp og salg av handel. Begge handler ble stengt for 15 pips i den amerikanske handelssesjonen. At8217 er totalt 30 pips eller 300. Ikke dårlig for 5 timers handel. 12 EMA krysser ned 26 EMA og 55 EMA ovenfra. Åpne salgsposisjon. Sett beskyttelsesstopp over siste svinghøy. Avslutt handel for 9 til 15 pips. Profitt Relaterte innlegg: Last Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System Med Super nøyaktig og rask signaler genereringsteknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og REPAINER ALDRI opptil 200 pips hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Range Detection Email Mobilvarselvarsler Ingen Repainting eller Lagging Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader.

No comments:

Post a Comment