Wednesday 1 November 2017

Forex For Nybegynnere By Anna Coulling Nedlasting


Forex Books Hvis du ønsker å lese den beste Forex Book. så se ikke lenger. Vi vurderer en rekke publikasjoner om valutahandel fra introduksjon til Forex-marked til handel med lønnsomhet, og gir deg den beste muligheten til å lære og forbedre dine ferdigheter. Tilbyr toppselgende Forex trading og investeringsbøker på emner som nybegynnere. lysestake kartlegging, scalping og dag handel. fibonacci, futures og opsjoner trading, swing og kortsiktig handel, Forex trading systemer og strategier. Jeg har kommet over mange publikasjoner om Forex noen nyttige, men mest ikke. Den valgte listen over bøker som jeg tror vil hjelpe deg med å få en bedre forståelse av investeringen generelt. Forex for nybegynnere Boken fører deg for hånden, fra forklaringer på hvordan og hvorfor vi har et forexmarked, hvordan det fungerer, og mekanikken til å plassere handler. De ulike analytiske tilnærmingene blir forklart i detalj, sammen med å forstå betydningen av volum og pris. Derfra går boka videre for å forklare konseptene margin og innflytelse, handelsplaner, kvantifisere risikostyring og posisjonering. Deretter setter det alt sammen, mens vi går gjennom komplette bransjer sammen, fra start til slutt, med flere bearbeidede eksempler. Endelig forklarer boken viktige elementer i MT4-plattformen, og hvordan man plasserer og styrer handler. Gjennom boken er det hundrevis av bilder og bilder, med enkle forklaringer, for å forklare alt klart, slik at du vil lære fort og ingenting har blitt utelatt. Hvis du vil ha den komplette boken, fra nybegynner til å plassere din første handel, og alt i mellom, så er dette boken for deg. Testimonials Forex For Beginners er en flott bok for å starte i Forex trading. Det bringer markeds - og valutakursinformasjonen på en veldig enkel og flott måte. 8211 Piotr Dalak Det er godt skrevet og enkelt å følge. Jeg har handlet aksjer i noen år og har nettopp begynt å lese om forex. Dette var den 12. boken jeg leste. Det burde vært den første Dette er den eneste som så langt har tatt seg tid til å løpe gjennom alle detaljer, det lærer deg om markedet, handel, teknikker, pengehåndtering og risiko. De andre jeg har lest var Strategibøker. Bare etter å ha lest dette kan jeg forstå hva de andre prøvde å si. Hvis du virkelig ønsker å gå inn i Forex trading, må du starte med denne boken. De andre har vært gode også, denne vil hjelpe deg å forstå hva du leser om i alle andre bøker. Jeg har også lest forfatteren Volume Price Analysis boken før denne. Igjen vil jeg anbefale denne først, uansett om du vil handle i forex, aksjer osv. Dette er mye mer helhetlig uansett marked og deretter gå tilbake til hennes andre bøker (min mening) Utmerket startbok for handel. Jeg vil foreslå et nytt navn som begynner i Trading med fokus på Forex. Jeg lærte mer om mine aksjer som handler i denne boken enn jeg gjorde i bøker dedikert til emnet. FYI im fra Australia og denne boken er like nyttig i et annet land, tror ikke du må være i London eller USA til å benfit. Dette gjelder for aksjer og forex deler av mine kommentarer over 8211 Adam Edwards Hvis du er nybegynner, så er dette en flott bok for deg. Hvis du er mellom eller mer erfaren, kan dette være litt mer forenklet for deg, med mindre du ikke har gjort noen analyse med volum eller styrkeindikatorer, så kan kapitlene på disse teknikkene være interessante. hvis du er veldig interessert i dem, så anbefaler jeg at i8217d anbefaler Anna8217s vpa-bok i stedet. Igjen - hvis du bare starter ut eller bare nysgjerrig på valutamarkedet, så er dette en flott bok for deg. 8211 Jack Tackett I8217m en stor fan av Anna, hennes bøker og hennes blogg. Hun er en flott lærer med god evne til å ta med seg kompleksiteten i valutahandelen og paring dem til de viktigste. Denne boken tar sikte på å ta noen som er interessert i Forex-verdenen, lære dem de viktige prinsippene de trenger å vite, vise dem teknologiene de trenger, og gi dem oppmuntringsveiledning og varsler som vil starte dem på vei. Sterkt anbefalt for alle som bare begynner med Forex trading, handlende som ønsker en bedre forståelse av grunnleggende, eller alle som bare ønsker en bedre forståelse av global finans. 8211 Adam Trevort Dette bør være den første boken for alle som ønsker å starte i denne bransjen eller, som jeg, vet allerede noen ting, men aldri hatt en ordentlig gjennomgående forklaring. 8211 Joao Fernando Madeira Lourenco Denne boken viste meg noen ting som jeg aldri har vurdert om handel. Jeg tror absolutt jeg er en bedre og mer forberedt handelsmann etter å ha lest denne boken. Jeg vil ikke anbefale noen til å begynne å handle uten å lese Forex for Beginners først. 8211 Kyle McCloud Finn oss på nettet, heldig mandag, og en annen flott helg med sport her i Storbritannia med England Italy rugby match som gir noen gode handelsleser. For de av dere som ikke er kjent med spillet, var denne helgenskampen en del av The Six Nations Championship. Italia er det svakeste laget i gruppen, mens England er sterkest, og i spissen har kampen vunnet 16 påfølgende kamper. Og ved slutten av første halvår var Italia uventet i spissen etter å ha utplassert noen svært uvanlige ødeleggende taktikker. Masse kolonne inches i sportssidene om det italienske lagets listige kreativitet, og om slik oppførsel kan føre til en endring i reglene. Det var imidlertid reaksjonen til England-laget når de møtte dette helt uventede scenariet som er interessant for oss, og på et tidspunkt ba lagkaptenen dommeren om råd og veiledning, noe som førte til svaret. Jeg er bare dommeren, ikke treneren din. Englands spillplan hadde med andre ord blitt helt oppe med hendelser de ikke engang hadde vurdert, noe som minner oss om som handelsmenn at vi alltid må handle med et åpent sinn og være veldig lyse på våre føtter. Å ha en spillplan, og et sett med taktikk, er alt veldig bra, men antar opposisjonsspillene med de samme reglene. I vårt tilfelle må vi håndtere, ikke bare markedsmakerne, men også alle forventede og uventede grunnleggende nyheter og geopolitiske hendelser. Hva er også verre for oss, det er ingen regler for spillet i handel. Se mer Se mindre Francesco Clementi fra Roma quotgreat advicequot Takk jeg postet dette på lager siden min, men passer til alle markeder. Ukentlig tegneserie: Markedsinnsidere som selger på toppen til private investorer. Er krasj nær Forex Trading lagt til 2 nye bilder. Med indeksene ser svake i morges, ingen overraskelse for å se noe ganske tungt yen å kjøpe. Det er imidlertid en annen grunn til at markedet begynner å kjøpe yen på denne tiden av året, og det er på grunn av måten japanske bedrifter fakturerer sine utenlandske kunder. Den japanske er etter min kunnskap det eneste eksportlandet som fakturerer i kundens innfødte valuta. Hva dette betyr er at virksomheter tilfaller store mengder utenlandsk valuta som da må repatrieres. Tradisjonelt skjer dette i mars og september, som sammenfaller med regnskapsåret. Ive har lest andre steder at repatriasjonen kanskje har startet litt tidligere enn vanlig i år. Om det er riktig eller ikke, vet vi aldri, men det har vært noen interessante trekk i yenparene, så alt er mulig. Flytter til yenparene, og tar renko-diagrammene vi kan se, hadde noen sterke trekk lavere over komplekset, men nå ser vi et sving i eurjpy gbpjpy og chfjpy. Men ingen tegn på noen korreksjon i usdjpy, nzdjpy og audjpy. Alle renko-diagrammer er satt til deres respektive ATR-verdi, noe som bidrar til å markere momentumet over komplekset. Med USAs økt nå i horisonten vil det være interessant å se om vi vil se en endring i følelser i både indeksene og yenkryssene. De daglige diagrammer for yen-komplekset avslører også omfanget av nedflyttingen for audjpy, hvilken av parene er sannsynligvis den mest senstive å risikere i markedet. Og for øyeblikket er det å fortelle oss at markedet er bestemt nervøst. Se mer, se mindre

No comments:

Post a Comment